Monday, October 29, 2012

Perevahetus

Servus! :)

Siit tuleb siis see eraldi postitus perevahetusest nagu lubasin..

P6hjuseid oli selleks mitmeid.
Esiteks olen ma jäneste vastu allergiline ja mu peres oli kaks jänest, kes ei elanud oma puuris ja jooksid vabalt majas ringi.. nende karvad olid igal pool (köögis, söögitoas, diivanid olid paksult karvadega kaetud jne..) Pere aga armastas oma loomakesi väga ega tahtnud midagi ette v6tta, et ma end mugavamalt tunneksin.
Teiseks suureks p6hjuseks oli see, et ma ei klappinud üldse oma vahetus6ega. Me olime ühevanused ning iseloomult tohutult erinevad. Peamiseks p6hjuseks oli see, et ta veetis k6ik päevad kodus telekat vaadates ja oma pilli mängides, mina aga käisin kogu aeg s6pradega väljas ja pidudel.. ja noh, l6puks tuli siis välja, et ta kadestas mind ning viimased paar nädalat ei rääkinud me ühtegi s6na. Ega meil väga polnudki millestki peale ilma rääkida, sest meil polnud ühtki ühist huvi, meile meelkdis erinev muusika ja erinevad inimesed jne.. v6ib tunduda üsna m6ttetu mure, kuid on v6imatu elada ühe katuse all inimesega, kes sinuga s6nagi ei taha vahetada ja mingit lahendust sellele ei paistnud.
Järgmine mure oli see, et mu perele meeldis kogu vaba aeg kodus veeta. P6hilise osa ajast ema magas v6i vaatas telekast saksa vanu armastussarju, isa luges poliitika artikleid ja 6de istus oma toas v6i rääkis jänestega juttu. Nädalavahetustel istusid nad samuti kodus. Ma olin väga pettunud, kuna enne Austriasse tulekut ma tihti kirjutasin nendega ja nad seletasid, et on väga aktiivsed inimesed, mängivad tennist, tegelevad mägironimise ja kanuutamisega, käivad igast üritustel jne.. ja mis tegelt välja tuli.. nad pole kunagi mägironimist ja kanuutamist proovinud, rahvarohked üritused neile ei meeldi ja tennist mängis isa kümneid aastaid tagasi. Probleemiks oli siis see, et kuna kodus oli igav, siis olin kogu aeg s6pradega koos, aga vahetus6pilasena ei ole hea kogu aeg ainult s6pradega koos olla, vaid oleks tore vahel midagi perega ka koos teha. Igastahes olid asjalood l6puks väga väga ebamugavad ning otsustasin pere vahetada. Tegelikult oli seal veel palju p6hjuseid, kuid ei ole sobilik neist k6igist kirjutada.

Perevahetus on minu jaoks üsna keeruline siin, kuna olen allergiline ja mind ei panda enam perre, kus on mingisugused loomad (olen väga 6nnelik selle üle, kuna mu kodu Eestis oli kogu aeg niiiii puhas ja korras ning ma ei salli, kui loomakarvad igal pool on).
Kontakteerusin ka oma tugiisikuga, kes on super :) Ta on keskealine naine kahe tütrega (16a ja 20a). Ta m6istis mu mure ja aitas mind igati.
20. oktoobril läksin ta noorema tütrega koos peole ja hiljem ööbisin tema juures, megavahva oli ja tutvusin jälle nii paljude uute inimestega :) ta elab mu siinsele kodule väga lähedal (u 15-20 km) niiet pole probleemi :D
Järgmisel päeval käisid meil kodus naabrid külas ja see oli üsna meeldiv 6htu.
Sellest järgmisel päeval (esmaspäeval) peale kooli ootas mind aga suuuuur üllatus. Nimelt olin ma oma tugiisikuga varasemalt rääkinud, et kui mul olukord kodus väga halb, siis saan ma tema juurde elama minna kuniks mulle uus pere leitakse. Mainisin siis seda ka oma perele, et selline v6imalus on ning esmaspäeval l6unasöögi ajal küsis mu ema, et kas ma lahkun täna v6i homme!? vauu, ei osanudki kohe midagi kosta, polnud selle peale veel nii täpselt m6elnudja see oli nii ootamatu.. ütlesin siis, et ei tea ja helistan oma tugiisikule. Käisid siis igasugused läbirääkimised yfu kontori ja tugiisikuga ning järgmisel päeval ehk 23. oktoobril kolisin välja. Ei teadnudki kuidas end tunda sellel hetkel, olin nii segaduses, kuna k6ik toimus nii kiiresti.. stress oli suur ja sellele kaases ka peavalu, kuid samas olin ma nii 6nnelik ja rahul.. ning muidugi ootusärevus.

Elan nüüd siis tema majas ja tunnen ennast superhästi. Olen siin olnud nüüd nädala ja klapin nende inimestega väga hästi. K6ik nii lahe ja uus ja huvitav, kuid samas jäid mulle alles ka k6ik vanad s6brad. super, kas pole? :)

Elu siin on nii tegus, kogu aeg külastame kedagi ja vaba aega üldse pole peaaegu, niiet ei mingit igavust :D nende sugulane on maratonijooksja ja me käime iga päev koos jooksmas. T6siselt, ma olen ühe jalaga hauas kui koju j6uan, kuid nii m6nus on. See mees tunneb siin k6iki metsaradu ning avastame kogu aeg uusi kohti :D nii lahe :D aga mägedest üles alla jooksmine pole mingi naljaasi :D

Nii palju noori elab ka siin ümberringi ning käime väljas kogu aeg. Mu tugiisik on nii vinge. Ta on minu eeskuju! Täielik seikleja, näiteks eelmine aasta elas ta pool aastat L6una-Aafrikas ja töötas seal vabatahtlikuna :) Ta m6tteterad elust on nii 6iged ning ta on nii laia silmaringiga. pole olemas paremat inimest kellega rääkida. Ta on väga otsekohese ütlemisega ning seega on temaga väga kerge rääkida. Naerame siin 24/7 :D :D Tunnen end siin nii kodus :D naerame, lollitame, laulame k6va häälega (muusika kogu aeg mängib siin), tantsime mööda maja ringi ja teeme igast muid pulle asju.. ahjaa, proovisin zumbat ka (see selline tantsuline aeroobika vms..) nii lahe, lähen veel :D

Ühes6naga supeeer! :D nii 6nnelik peale seda suurt segadust ja nii soe ja kodune tunne :) maja on väga suur, mitu vaba tuba ja kolm korrust ja nii palju asju igal pool :)

..AGA.. ma pean lahkuma siit m6ne aja pärast, kuna olen siin ainult ajutiselt kuni mulle uus pere leitakse (see v6ib olla ka täiesti teises austria otsas).. see on muidugi väga kurb ja naudin aega siin :)

Okei, tegelt on mul oma uus pere juba teada, kuid ei kirjuta sellest veel enne, kui seal olen, kuna tahan oodata kuniks k6ik 100 protsenti kindel on :D Tunnen sealset pereisa väga väga hästi ning kui sinna saan kolida, siis mu elu saab olema veel parem :D see siin väga lähedal, niiet k6ik s6brad jäävad alles ja kool samaks. Kuulsin sellest v6imalusest alle täna hommikul ning olen nii r66mus :D Kolimine peaks siis aset leidma järgmine nädal, kuna see nädal mingid riiklikud pühad siin, niiet neljapäev ja reede vabad jälle :D

Eks siis kirjutan ja annan teada k6igest :)

Nüüd muud juttu ka..
Neljapäeval (25.okt) käisin zumbas ning peale seda läksime kohalikku lokaali, kus terve naabruskond oli kogunenud (nagu iga nädalal6pp). Nii tore oli ja rääkisin juttu k6igiga. Nii huvitav, et siin k6ik naabrid on nagu üks suur pere ja k6ik inimesed tunnevad k6iki. Lahe. Koju j6udsime p6him6tselt hommikul :D Järgmine päev ehk reede oli kodune päev (pluss jooks muidugi), kuna olin nii väsinud eelmisest 6htust. 6htupoole tuli uuele 6ele s6branna külla, kes jäi ööseks siia ning veetsime kodus m6nusalt aega :) See-eest oli laupäev pidupäev jälle. Läksin uue 6e ja ta s6pradega välja. Algul kusagile baari ja hiljem maandusime ööklubisse jälle. lahe, lahe, lahe. Sellel ööl nägin siin ka esimest lund. Jah, meil on nüüd ka natuke lund! Austria on niii ilus lumisena, need mäed ja k6ik.. vapustav :)
Pühapäev oli "kirtag" , see siin selline suur üritus mis kestab hommikul 9st kuni järgmise hommikuni enam-vähem. Hommikul osad inimesed külastavad kirikut (mitte meie) ning siis on tänavatele üles pandud väikesed poekesed ja müüakse igast lahedat stuffi ja head toitu :D jalutasime seal ja jutustasime , cool. See toimus meil peaaegu maja ees, terve see küla oli neid väikeseid putkasid täis, enam-vähem nagu filmidest oleme näinud- selline "garaazi tühjendusmüük" (vabandan kirjavigade pärast, pole sobivaid tähti). 6htul kogunesime k6ik jälle sinna lokaali ja seal oli mingi ansambel ja värki. Uus ja huvitav jälle :D nägin ka kohaliku rahvatantsu ära :D
Täna (29.okt) p6him6tselt magasin koolis, aga pole hullu :D juhtub ikka..

okei, aitab tänaseks, kirjutan varsti uuest perest :)
Baba!


2 comments:

  1. Nii super et sul perevahetusega hästi läheb! :)
    Kõikjal austrias sajab lund, peale Grazi, ebaaus :D
    aga...millal sa mulle külla tuled? :D

    ReplyDelete
  2. Armastan lund :)
    Ja külla tulen sulle juba sel reedel :)

    ReplyDelete