Sunday, October 7, 2012

Möödunud nädala lühiülevaade ja esimesed peod!

Nüüd ongi kätte j6udnud aeg, mil on nii paljust kirjutada, et enam lihtsalt ei viitsi.. aga ma olen tubli ja v6tan ennast kokku. Palju aega möödas eelmisest postitusest ja enamus asju ei mäletagi, aga eks üritan miskit meenutada.

Eelmine laupäev (29.sept) olin Kapfenbergis (väike linnake 20-minutilise rongis6idu kaugusel) shoppamas. Juhhuuu, finally! :) okei-okei, ma tean, et see pole k6ige olulisem ja tähtsam asi mu elus, aga ma ei saa sinna midagi parata, ma lihtsalt armastan poodides käimist. Läksin sinna üksinda, et saaks rahulikult ringi kolada ja paar üksikut asja soetada, kuid l6puks tagasiteel rongis istudes leidsin end taas hunniku kottide vahelt.. tüüpiline mina, mis parata. Süümekad on küll, sai jälle nii palju raha raisatud.. kuueelarve l6hki ammu-ammu :) Hakkan nüüd säästma ehk ühes6naga hoian poodidest eemale.

Pühapäev (30.sept) puhkepäev/kodupäev, ei mäleta väga midagi p6nevat sellest päevast, eks magasin maha :)

Esmaspäev (1.okt) tavaline koolipäev. Koolis saab ikka nalja kogu aeg :) armastan sealseid inimesi juba. Nüüd tulid ülejäänud ka Londoni tripilt tagasi, niiet more fun all the time!

Teisipäeval kohtusin l6puks oma tugiisikuga. Ta selline 55-aastane naine, täitsa meeldiv. Tal oli 16-aastane tütar ka kaasas, kellel on minuga nii palju sarnaseid huvisid. Tore!

Kolmapäeval olin bioloogi tunnis koos viimase klassiga. Nad nii elavad inimesed seal. Nende bio 6ps kutsus mind nende klassiga Berliini, kuna arvas, et käin ka seal klassis :) Peale kooli jutustasin viimase klassi kuttidega rongijaamas ja pidin vastama jälle nendele tüüpilistele küsimustele, et miks siin olen ja kuidas meeldib ja mis meeldib ja kuidas oli elu Eestis jne.. öäääk, ei viitsi sellest enam rääkida, selline tunne nagu oleks seda juba mingi miljon korda teinud :) Siis tulid rongijaama 2 meest (55-aastased nagu nad ütlesid). Nad hakkasid minuga saksa keeles vestlema.. v6i siis 6igemini kohutavas dialektis.. Ütlesin neile siis , et olen Eestist ja et oleks meeldiv kui nad puhast keelt räägiksid. Seda nad siis ka tegid. Rong tuli, läksin mina siis istusin ja juba näen, samad mehed tulevad.. küsisid siis minult kas v6ivad mu k6rvale istuda. Loomulikult olin ma n6us, mulle meeldib erinevate inimestega suhelda :) Samas vagunis olid ka mu koolikaaslased, kes ainult naersid ja imestasid mu saksakeelse kohmaka jutu peale :) Teemaks oli nimelt, kas Eesti kuulub Venemaa alla!!??? miks jälle, hate that. Vaidlesime seal ikka päris korralikult. Mees ütles, et kui tema koolis käis, siis talle 6petati, et me kuulume Venemaa koosseisu.. well, kui tema 40 aastat tagasi koolis käis siis küll jah, aga ajaratas pole vahepeal seisma jäänud ning nagu Austrias, nii ka mujal liigub elu edasi :) ürita seda siis p6ikpäisele onukesele saksa keeles seletada, muidugi mu koolikaaslased said kovasti naerda :)

Neljapäevast ei mäleta midagi..

Nii! Ja siit see tuleb!! Parim päev Austrias! ehk siis reede (5.okt)
Algul pidin klassi pliksidega naisteka tegema, aga lükkasime selle pühapäeva peale , kuna 2 naiskat olid haiged (ehk siis nüüd peale blogimist lippan rongi peale). Läksin siis kell 5 6htul jalutama oma väikesesse külakesse ja m6tlesin, et tuleb igav 6htu, kuid mis ma näen: 6-liikmeline poiste seltskond veedab l6busalt aega küla keskväljakul. M6eldud-tehtud! Sean mina sammud nende poole :) Ehk siis jah, läksin lampi sinna, istusin maha ja hakkasin nendega jutustama (kust tulen, mis siin teen, mis toimub ja üldse igast asjadest..). Olime mingi pool tundi rääkinud ja siis üks kutt ütles, et neil täna pidu kusagil lähedal ja et v6iks kokku saada ja koos minna. K6las hästi, ja kui hästi veel :)) AGA.. ma polnud üldsegi kindel, et mu ema lubab. Ütlesin, et uurin ja annan teada, vahetasime numbreid ja lippasin koju. Ema lubas, isa lubas. Mega. Kell 8 sain siis ühe kutiga kokku ja läksime kahekesi baari (niisama lobisesime seal mingi pool tunnikest ja baarionu kinkis mulle cd plaadi oma lemmik lugudega, so sweet). Edasi läksime taksoga kusagile majja, kus toimus päris vinge pidu umbes 20 inimesega.. k6va muusika ja tantsu- ja laulumeeleolus rahvas. Kahjuks ei saa miskit väga kirjeldada, kuna tegemist on avaliku blogiga.. ei saa teiega jagada enamust, vabandan :) Tantsisime siis ja värki ja tutvusin nii nii lahedate inimestega. Tuleks vist ära mainida, et seal oli vaid 3 pliksi peale minu ja nendest 2 olid oma poiss-s6pradega mujal, aga polnud hullu! :)) mulle sobib nii. Rahvast voolas sisse-välja väga aru ei saanud kes on kes. Muusika oli hea ja super-bass :) see selleks :) Kohtasin seal ka oma host-sugulast v6i kuidas öelda :) 17-aastane poiss, väga jutukas. Ta saatis mu siis kell 12 öösel koju, kuna kauem ma olla ei saanud. Enne äraminekut tegime ka juba järgmiseks 6htuks plaanid ära ;) Koduteel kohtasime ta s6pru (3 poissi) nad olid mingid kohalikud jalkaässad.. nad tulid siis ka mind saatma k6ik :) koju jäin 45 minutit hiljaks, pahandust ei tulnud, k6ik magasid ja hiilisin tuppa :) uups.. Und ei tulnud ja lobisesin siis samade peokaaslastega netis, kuna pidu oli ära vajunud ja rahvas läks laiali. Rääkisin mingi kuue v6i seitsme erineva tüübiga, mitte et ma mäletaks kes oli kes :) Magama jäin alles mingi 5 ajal hommikul..

Laupäeval (6.okt) ärkasin vara, ei saanud üldse magada.. ei tea milles asi.. läksin siis külma dushi alla (sorri vale kirjapildi pärast, pole siin arvutis 6igeid tähti). Oh seda 6nne ja r66mu, kui avastasin, et väljas mega ilm ja varjus vaid 28 kraadi, pole paha, ei kurda.. mulle meeldib oktoobris päikest v6tta :) pool päeva magasingi siis väljas päikese käes ja siis tuli mu nö sugulane mulle külla :) rääkisime ja vahtisime mingeid naljakaid videoid, ta on nii tore :) olime kahekesi, pere oli kusagil muuseumi üritusel, millest ma huvitatud ei olnud, kuna nimelt oli meil plaanis suure pundiga kluppi minna :)) käisin siis dushi all ja sättisin ennast mingi paar tundi ja mul oli t7eliselt kahju sellest kutist, kes niisama istus ja ootas mind terve see aeg :) See vist esimene kord, kui m6ni poiss minu järel nii kaua ootama peab.. Kell oli 8 ja seadsime siis sammud maja poole, kus eile pidutsesime. Seal siis 6htu algas.. leppisin veel jalkapoistega (kes olid mängul) kokku, et näeme hiljem klubis jne.. mingi pool 11 s6itsime siis kluppi, saime autoga minna, kuna kahel mehel olid load. Klubi oli äge. Jah, see oli väiksem kui Tallinnas, kuid muusika nii hea ja rahvast palju. Kino sai ikka m6nuga. nad tantsivad siin nii hästi.
Tol ohtul oli mul lubatud kella kaheni olla nagu kohalik seadus ütleb. Seega kutsusime siis ühe poisiga takso ja s6itsime kodukülla.. ta elab mulle üsna lähedal. Aga noh, ega siis sellepärast kojumineku tuju polnud.. läksime me siis pimedas mägedesse jalutama.. jäin jälle koju hiljaks, pole hulle, k6ik magasid :)) eanm-vähem hommikuni siis suhtlesime netis temaga ja magada jälle ei saanud. Pidu oli nii megaägesupervingevahva (heh, lahe s6na v6i mis?) tahaks rohkem ja k6ike sellest kirjeldada teile, aga jah, teatud p6hjustel peab end tagasi hoidma. PS. olen nii 6nnelik :)

Järgmine hommik (pühapäev) äratus kell 8, oh jummel, jube.. nimelt oli vaja kirikusse minna. Passisin seal lihtsalt nagu teiselt planeedilt, aga pole hullu.. ise naersin oma ette, et pean seal nüüd oma eelmise öö patud lunastama ja andeks paluma.. :)) Nad lugesid seal veidraid ususalmikesi ja see jumalateenistus on Eesti omast ikka nii erinev. Järsult haarar mu k6rval seisev onuke mul käest ja pomises mingeid veidraid lauseid ja samal ajal v6ttis mingi tädike mu teise käe ja tegi sama, jeerum, nii jube, ma ei saanud sellest midagi aru, kummaline tunne oli sees. K6ik inimesed kirikus tegid seda sama omavahel.. ei tea, mis see tähendas.. Peale seda läksime kuskile kohalikku peomajja sööma k6ik (seal oli umbes 150 inimest, k6ik üle 60-aastased, noored pole usklikud). Sain kapsast, kartulit ja liha, mm, j6ulutunne tuli :) siis pidin oma eilse öö jalutuskäigukaaslasega kokku saama väljas, aga ilm täna kohutav ja sajab ning eks ma ole ikka suht väsinud ka, seega lükkasime selle homse peale.

K6ik nii heahea, loodan, et teil ka, kallikesed!

Lippan nüüd kiirelt rongi peale, ei taha maha jääda, üks naistekas kulub l6puks ära küll :)
Tsauuki

No comments:

Post a Comment