Saturday, October 20, 2012

YFU seminar ja muud juttu

Pühapäeval, 7. oktoobril käisin siis klassi6dedega väljas. S6itsime Kapfenbergi (linn umbes 25 minuti autos6idu kaugusel kodust) ja läksime kinokohvikusse istuma. See on siin tüüpiline noorte chillimiskoht, filmi ei minda vaatama, lihtsalt kinokohvikusse :) Rääkisime ja klatšisime ja tegime muud p6nevat. Hea oli nendega väljaspool kooli aega veeta ning sain neid paremini tundma 6ppima :)

Esmaspäeval, teisipäeval ja kolmapäeval käisin naabripoisil külas ja muud miskit p6nevat nendel päevadel ei toimunud.

Neljapäeva 6htul läksin joogasse :) see oli nii nii naljakas. Toimus siin samas külas ning tahtsin lihtsalt proovida, et kui meeldib, saan hakata käima.. Jah.. Ei meeldinud. Seal oli umbes 15 inimest ning mina olin ainuke alla 65 eluaasta :D ärge küsige, kuidas ma sellise seltskonnaga joogasse sattusin. See nägi siis välja nii, et istusime 2 tundi rätsepaistes suletud silmadega ja tegime imelikku m6misevat häält! Issand, see oli ikka nii veider. Vahepeal nii-öelda treener sosistas midagi saksa keeles, aga tookord ei saanud ma väga midagi aru sellest, ei imesta kui ta omaarust mingi teispoolsusega kontakti püüdis :D jube, rohkem ei lähe sinna :D

Reedest pühapäevani oli mul YFU seminar. Ausalt, see on parim üritus parimate inimestega. K6ik vahetus6pilased, kes Austrias on see aasta, tulid sinna kokku. Ei saagi toimunut kirjeldada, ainus 6ige kirjeldus oleks vast CRAZY PEOPLE :D jah, see oli mega. Toimusid siis igasugused workshopid ja jagasime teistega oma muresid ja r66me. T6es6na, nad on nagu mu kolmas pere, nii kallid :) mainiks ära, et meid oli 23 pluss 4 YFU vabatahtlikku. Seminar toimus Micheldorfis, mis asub mu kodust väga kaugel ja läksin sinna 4 erineva rongi ja ühe bussiga (tagasi samamoodi). 6nneks pool teed s6itsin koos Eesti vahetus6pilase Liina ja Ecuadori tüdruku Eideriga :) me ei eksinud ära!! :) nii tublid, uhked enda üle :)
Pilte näete siis facebookis :)

Terve esmaspäeva pärastl6una ma loomulikult magasin kodus :)

Teisipäeval külastasin oma klassi6de, kes on ühtlasi ka mu parim s6branna siin. Läksime tema juurde peale kooli ning s6it sinna kestis tund aega, nii pikk..
Meil oli vinge päev. Tegime martsipanimuffineid, käisime jalutamas, siis ta 22-aastane vend mängis elektrikitarri ja meie laulsime karaoket samal ajal (k6vasti ja valesti). Laulsime natuke ka saksa keelseid laule, v6i 6igemini dialektis :D ei suutnud üldse järge pidada ja nii naljakas oli. Nad lubasid järgmine kord eesti keeles laulda, ei suuda ära oodata :D

Kolmapäeval käisin host-vanaema ja 6ega shoppamas ja kohvitamas. Kuna mul on 3 nädala pärast sünnipäev tulemas, siis vanaema ostis mulle kella, kaelakee ja s6rmuse.. Issand, mul sellised süümekad sellepärast, kuna see kell oli megakallis (mul polegi elusees nii kallist aksessuaari olnud..) aga mul ei olnud selle üle s6na6igust, niiet jah.

Neljapäeva pärastl6unal kutsus naabripoiss uuesti külla, aga kuna oli nii ilus ilm, siis läksime hoopis mägedesse jalutama ja kaunist sügist nautima. Uskumatu, kui ilus. Värvilised puulehed jalge all kr6bisemas, päike k6rgel taevas, sügise l6hn ja see imaline vaade. Olime mäe otsas, kust ühele poole jääb meie külake ja teisele poole mäge koht, kus ma koolis käin. See ei olnud loomulikult mingi k6rge mägi, pigem nagu küngas, aga sealt otsast oli vaade üle m6lema külakese :)

Reedel ehk eile ehk 19. oktoobril külastasin oma tugiisikut ja tutvusin terve ta peregaehk siis endise mehe ja kahe tütrega (üks 16 ja teine 20). Veetsin terve päeva nendega ja 6htul läksin oma perega Night Song Festivalile. See k6lab lahedalt ja m6tlesin, et see on midagi Eesti öölaulupeo sarnast, kuid ei. See ei olnud midagi erilist. Istusime lihtsalt 3 erinevas lounge's ja kuulasime mingeid kohalikke live-ansambleid.

Veel peaks ära mainima, et lähiajal ootab mind ees perevahetus, kuid sellest teen ma hiljem eraldi postituse. Ärge muretsega, minuga on k6ik väga hästi ja midagi katastroofilist pole juhtunud, lihtsalt ei klappi asjad. Aga sellest k6igest teinekord pikemalt, ei jaksa praegu rohkem kirjutada, kuna olen terve selle postituse telefonis kirjutanud, pole arvutit :)

Tsauuuu :)


No comments:

Post a Comment