Saturday, August 25, 2012

Esimene päev

See on minu riik! Sellest saab minu kodu! See on kõik nii imeline, et pole sõnu kirjeldamiseks.

Austria aja järgi jõudsime siia kell 09.00 ning kõndisime läbi terve lennujaama, et jõuda lõpuks oma pagasini. Kui hiiglaslikud kotid käes, liikusime väljapääsu poole, kus kohtusime Austria YFU vabatahtlikega, kellega koos hakkasime oma hosteli poole liikuma. Hostel asub meil Viini ääres ning pidime selleks ühe tunni rongiga sõitma. Ilm oli tohutult kuum (umbes 37 kraadi), kuid ma nautisin seda täiel rinnal. Rongilt maha tulles oli meil veel 10 minutit vaja kõndida ning õnneks Andreas tassis mu minimõõtmetes kotti.
Hostel on meil väga ilus ja me jääme siia kuni 26. augusti pärastlõunani, siis tulevad host- vanemad meile järele. Peale meie 4 eestlase on siin koos ka kõik ülejäänud noored, kes tulid Austriasse vahetusaastale, niiet seltskond on meil väga kirju. Kokku on meid 22, nende hulgas mehhiklased, ecuadoorlased, ameeriklased, rootslased, soomlased, jaapanlased, tailanna, lätlane ja šveitslane. Minu toakaaslaseks on väga armas Mehhiko tütarlaps :)

Esimene päev oligi rohkem nagu kogunemine. Me jõudsime hostelisse väga vara, aga osad tulid alles õhtul kell 20.00. Põhiliselt oli meil vaba aeg ning võtsime päikest ja rääkisime juttu. Kell 12.00 sõime lõunat, mis oli natuke teistsugune võrreldes eesti toiduga. Näiteks pakuti meile lõunaks pannkoogisuppi. Kindlasti tekib küsimus, et kuidas see maitses? Hmm.. võib vist öelda, et see oli huvitav.. siiski kipun ma arvama, et minu suhu see enam teist korda ei satu.

Peale lõunat läksime jalutama ja käisime väga ilusas kohas ujumas. Õhtul, kui kõik olid kohal, siis tutvusime veel omavahel ja tegime väikseid workshop'e.

Sellega saigi esimene päev lõpule ning kukkusin surmväsinult voodisse. Akna all oli kuulda hirmsat möllu, kuna oli ju siiski reede õhtu, kuid ma ei lasknud end sellest häirida.

No comments:

Post a Comment