Friday, August 31, 2012

Esimene mägimatk

Üleeile s6itsime 6e, ema ja vanaemaga meie kodust umbes 6 km kaugusel asuva mäe juurde, et minna matkama. See on meie kodu läheduses asuvatest mägedest k6ige k6rgem (2000 m) ning talvel hakkame seal kogu aeg suusatamas ja lauda s6itmas käima.
V6tsime kepid ja hakkasime matkama.. tee oli päris pikk, aga meil oli väga l6bus. Vaade oli lihtsalt imeline ja kunagi panen ma sellest pildid ka üles :)  Me k6ndisime üsna k6rgele välja ning seal asus mingi mägimaja, kust sai osta natuke süü ja juua. Me peatusime seal umbes tund aega. Seal olid ka mägimaja omanikud, kes einestasid koos meiega. See oli k6ik täpselt nagu m6nest Saksa v6i Austria filmist/seriaalist: kohalikud kandsid Austria rahvusriideid (traksidega naljakad püksid, vestid ja p6lvikud), mäed ümberringi ja loomulikult joodi 6lle :) Nad rääkisid peaaegu terve aja minust (niipalju ma sain aru), aga ma ei kujuta ettegi, mida nad rääkisid, seega oli see pisut veider. Hiljem tahtsid nad, et ma natuke eesti keelt räägiksin. See oli üsna raske katsumus, kuna siin olles kuulen kogu aeg vaid saksa keelt ja ise räägin vaid inglise keelt, seega ei tulnudki mul kohe ühtki eestikeelset s6na pähe :)
Mägi oli täis lehmasid.. neid oli seal tohutult palju ning mu 6de ja ema olid väga hirmunud :)
Nad lubasid mulle, et septembris (kui ilmad on külmemad) lähme uuesti sinna matkama ja siis käime täitsa tipus ka ära. Ei j6ua ära oodata :)

Hiljem läksime vanaema koju viima ning läksime ka ta maja vaatama. Temaga samas majas elavad ka mu tädi oma mehega ja veel mingi sugulane (noor naine oma mehe ja 2-aastase lapsega). Nad olid väga toredad ja s6bralikud ning ma hakkan neid selle aasta jooksul väga tihti nägema.

Eile käisime kohalikus omavalitsuses mulle elamisluba tegemas ning hiljem rattaga s6itmas. Ma m6tlesin, et lähme niisama ja s6idame natuke ratastega, kuid tegime 25 km ringi. See oli päris väsitav, kogu aeg rattaga mäest üles ja alla, pealegi pole ma suurem asi rattaga s6itja :) Ümbrus oli see-eest super ja nägin ära ka kohalikud ööklubid (siin on vanusepiirang 16 pluss), spordiklubid ja ujumiskohad. Koju j6udes nad ütlesid mulle, et selliseid rattas6ite teevad nad vähemalt 3 korda nädalas, seega soovige mulle edu :)

Praeguseks siis k6ik.. Ilusat koolialgust Teile, mu kallid s6brad ja sugulased. Ma tean, et Te ei j6ua seda ära oodata :)

No comments:

Post a Comment