Friday, August 24, 2012

Miks just Austria? Valimispäev ja stipivestlus

Edasi kulges kõik veel kiiremini ning juba paari nädala pärast kutsuti mind valimispäevale. Kahe päeva pärast sain YFU' lt kirja, et läbisin valimispäeva ning mind valiti ka stipendiumikandidaadiks.

Seejärel jõudiski kätte päev, mil pidin minema lepingut allkirjastama. Sel päeval teadsin juba päris kindlalt, et tahan minna just Austriasse. Aga miks just sinna? Mis mind nii väga Austria poole tõmbas? Need on küsimused, mida olen viimase poole aasta jooksul nii nii palju kuulnud. Vastus neile küsimustele: ma lihtsalt teadsin, et pean just sinna saama! See oli nagu mingi tobe kinnisidee.. Lugesin YFU lehelt sihtriike ülevalt alla ning Austria juures jäi mõte toppama ning tegin sellele ilusa värvilise ringi ümber. Unistasin kohe Austria alpidest ja sealsest ilusast loodusest. Olin kuulnud, et austerlased on väga sõbralikud ja tolerantsed inimesed ning mis peamine- nad on rahulikud. Austrias osatakse elu nautida ja elada üks päev korraga. Mis mind veel Austria poole tõmbas oli see, et saan õppida saksa keelt. Ma usun, et see on keel, mida mul võib ka hilisemas elus vaja minna.
Tagasi lepingu allkirjastamise juurde.. Läksime emaga detsembri alguses YFU Eesti kontorisse vestlusele, mille käigus selgus, et Austriasse on kohad kohe kohe täis. Nimelt saab Austriasse iga aasta minna vaid 2 õpilast ning selleks ajaks oli üks juba alla kirjutanud ja kahel teisel Austriasse soovijal lepingud kodus. Seega, KES EES, SEE MEES! Vaatasime emaga üksteisele otsa ja ta küsis minult kas ma tahan kindlalt just sinna ja kas ma olen oma minekus 100 protsenti kindel, kuna kõik oli toimunud nii kiiresti, et ei olnud isegi aega järele mõelda. Noogutasin vaikselt ja seepeale ütles ema: " no eks andke see leping siia, me kirjutame kohe ja siin alla!" Ja nii see läkski.. allkirjastasime lepingu sealsamas ära ning napsasin selle koha teistelt nina eest ära (õnneks hiljem toimusid läbirääkimised Austria YFUga ning saadi eestlastele veel kaks kohta juurde, seega sõidame neljakesi).

Järgnes stipivestlus, kus läks mul samuti super hästi, nimelt sain YFU Eestilt 1000 eurot stipendiumi, millele lisandus hiljem ka 400 eurone sponsorlus ühelt toredalt Eesti firmalt.

No comments:

Post a Comment