Wednesday, August 29, 2012

Host-pere ja esimesed päevad kodus

Pühapäeva pärastl6unal j6udis kätte aeg, mil hakkasid saabuma host-pered, et oma uued pereliikmed koju viia. Meie, vahetus6pilased ootasime seminariruumis nagu kutsikad oma tulevasi peremehi. Siis avanes uks ja öeldi: "Liisa Marie, su pere on siin." JAH! Ma olin esimene, kellele pere järele tuli. Järgnesin YFUkale teise ruumi ja seal nad seisid kolmekesi: ema, isa ja 6de. Ma ei teadnud, kuidas neid tervitada, kuid siis jooksis ema mu juurde ja kallistas mind umbes 2 minutit. Sama tegid ka isa ja 6de. V6tsime mu kotid ja hakkasime kodu poole s6itma. S6it kestis umbes 1,5 tundi..

See lihtsalt ei ole v6imalik! Minu kodu!? See on ju lausa loss! Siin on kolm korrust ja ilus aed.. saun.. kodukino.. muusikasüsteem läbi maja (isegi vetsus kuuled muusikat).. väike j6usaal.. kontoriruum.. kaunis tiik 6ues koos 60 kuldkalaga (me ei uju seal).. 2 jänest jne.. Imeline lihtsalt, k6ik on nii suur, avar ja puhas.. Pealegi elan ma mägedes 640 meetri k6rgusel :)
Mul on oma tuba, see on armas. Mu voodi peal on suur hunnik patjasid ning mis p6hiline- mul on suur riidekapp ja kaks peeglit. Aknast on fantastiline vaade: mäed, mäed ja veelkord mäed :)

Pere ise on super! Ma poleks uskunud, et hakkan end juba esimesel päeval nii koduselt tundma. Nad on väga kokkuhoidvad ja teevad k6ike koos (näiteks sööme l6unat koos, käime jalutamas 6htuti, vaatame telekat, istume aias ja v6tame päikest). Siin on mega soe, lihtsalt pidin ära mainima :)

Kool algab mul alles 10. septembril ning järgmine nädal lähen direktori vestlusele. Ma lähen 6ega samasse kooli, aga ühe v6rra k6rgemasse klassi. Koolis hakkan ma 6ppima lisaks tavalistele ainetele ka kitarri ja itaalia keelt :) sounds good! Kool asub 5 km kaugusel kodust ning hakkame seal käima bussi, rongi v6i jalgrattaga..

Eile käis meil juuksur kodus. Austrias on juuksur väga kallis, aga mu ema s6branna on juuksur ja seega käib ta iga 5 nädala tagant meil kodus. Neil kordadel tulevad siia ka mu m6lemad vanaemad ja m6ned ema teised tuttavad. Seega nägin ma eile ka oma m6lemad vanaemad ära! Nad on nii armsad! Kohtlesid mind kohe nagu oma lapselast :) väga armas.

Ma olen siin veetnud nüüdseks kaks päeva ja k6ik imestavad, kui kiiresti ma keelt 6pin. Ausalt öeldes pole ma veel midagi 6ppinudki.. nii palju ainult kui külge on jäänud. Nad ütlevad, et mul on nii hea keelevaist, et ühe kuu pärast suudan juba saksa keeles rääkida. Neil on varem ka kaks vahetus6pilast olnud ja kumbki pole nii hästi keelt külge v6tnud. Seda oli väga hea kuulda ning loodan t6esti, et saan selle kiiresti selgeks.

Sel laupäeval ootab mind ees esimene pidu. Vanemad lähevad pulma ja meie 6ega lähme k6rvalasuvasse linna peole. See pidi olema tüüpiline austria pidu koos muusika ja tantsuga. Seal linnas elavad ka mu m6lemad vanaemad, seega kohtun ma ka nendega uuesti :) Samuti tulevad sinna kokku mu 6e s6brad ja saan natuke ka omavanustega aega veeta :)

Mu pere rääkis mulle juba, et talvel ootab mind ees suur suusareis mägedesse. See on meie kodust väga kaugel ja me jääme sinna neljaks päevaks. Nad käivad sellisel reisil iga aasta ja see tundub fun! Loomulikult on meil suusakuurort ka maja taga ning siin käime peaaegu iga nädalavahetus (kui isu on).

Praeguseks vist k6ik, emotsioone nii palju, et ei teagi, kas j6udsin k6igest kirjutada :) Lähen nüüd 6ue päikest v6tma. Servus!

4 comments: