Friday, August 24, 2012

Lahkumispäev

Ülejäänud suvi möödus juba linnutiivul ning eneselegi märkamatult jõudis kätte 24. august. Kuna selgus, et olen kohutav ajaplaneerija siis jäi mul kahjuks enamuse sõpradega hüvasti jätmata ning loodan, et keegi ei pea pikka viha.
Peale paaritunnist iluund panimegi ema ja õega autole hääled sisse ning kimasime Tallinna Lennujaama poole. Lennujaamas ootas mind armas üllatus, nimelt olid mu kallid sõbrad mind Brownidega saatma tulnud. Aitäh teile, Kiku, Geit ja Miina ( +1) !
Pagas oli mul loomulikult ülekaalus, mis minu puhul ei saagi muud moodi olla, kuid õnneks sellest ei tulnud probleemi. Saigi tehtud check- in, millele järgnes väikese veevooluga hüvastijätt. Olin kindel, et mul endal keerab ka kohe kraanid lahti ja lahistan seal nutta niiet vähe pole, kuid ma olin nii õnnelik ja ärevuses, et ühtki pisarat küll välja ei õnnestunud pigistada.

Nägemist Eesti ja teretulemast Austria!

No comments:

Post a Comment