Monday, September 10, 2012

Alpe vallutamas!!! :)

Reedel ei toimunud miskit väga erilist, käisime mingite tuttavate juures jälle ja 6htul mängisin jalkat.

Kuid..

Laupäev oli super!! Käisime s6na otseses m6ttes Alpe vallutamas! Ärkasime hommikul pool 8 ja s6itsime autoga kodust veits eemale, kuna seal asub siinne k6rgeim punkt, mis on 1954 meetrit. Ilm oli kuum ja seega oli suht raske sinna tippu ronida, kuid peale 4-tunnist eneseületust oli vaade seda miljonikordselt väärt :) See oli nii mega mega vinge!! Ei hakkagi parem oma tundeid kirjeldama, see suht v6imatu. Istusin surmväsinult Alpide ühel tipul ja olin uhke, et tee peal ära ei surnud :))) Teekond alla kestis natuke üle kahe tunni ning siis tegime mägimajakeses ka pausi. S6ime seal mingit v6ileiba, mis oli nii vürtsikas, et v6ttis mul silmad jumala märjaks.. k6ik naersid mu üle, kuidas ma v6ileiba söön ja pisarad mööda p6ski alla voolavad :) Tohutult palju inimesi matkas tol päeval seal ja seega tutvusime umbes 40 uue inimesega. Pidin k6igile seletama, et olen Eestist ja miks ma siin olen jne jne jne..
Kunagi hiljem lisan m6ned pildid ja video ka sellest ehk :)

Pühapäeval käisime seikluspargis. See meenutas väga N6mme seiklusparki ja väga lahe oli seal. Ema ja 6de on parajad argpüksid, niiet enamus aja sain seal üksi k66luda. Ema ainult korrutas puu all, et ma olen crazy girl :)
Sellest tulevad ka kunagi pildid :)

No comments:

Post a Comment