Monday, September 10, 2012

Esimene koolipäev

L6puks ometi on käes see kauaoodatud päev, mil näen oma uut kooli ja klassi.
Olin nii excited, et öösel sain magada vaid mingi 4 tundi ja hommik oli väga kiire. Sättisin end siis valmis, et esimesel päeval ikka enam-vähem inimese moodi välja näha ja k6mpisime koos 6ega rongipeatusesse. Seal oli nii palju noori, kes k6ik oma kooli poole liiguvad.. J6udsime siis kooli ja Bianca (6de) näitas mulle, kus mu klass asub :) Mainin ära ka selle, et mu klassis on 16 6pilast, see on muusikakallakuga klass ja peale minu oli seal veel 2 uut 6pilast, kuid need kutid olid austerlased :) Läksin siis klassi ja ega kellegagi rääkida ei j6udnudki alguses, sest tund just algas. Klass on jaotunud p6hiliselt kahte gruppi: suitsetajad ja mittesuitsetajad, ma istusin täpselt kahe gruppi vahepeale :) Klassijuhatajatund oli esimene ja mu klassijuss on nii laheee. Ta on umbes 40-aastane mees, täielik hipi, ta on ka muusika6petaja meie koolis. 6hkkond oli nii vaba, 6ps ropendas naljaga klassi ees, m6ni 6pilane lamas laual ja k6igil suitsetajatel olid suitsupakid ja välgumihklid laua peal. Siis pidime mina ja uued poisid end tutvustama veits. Nad tegid seda enne mind ja siis k6ik niisama passisid. Siis j6udis kord minuni ja nad olid nii vaimustuses, et ennast saksa keeles tutvustasin, et terve klass hakkas plaksutama, see oli armas :)) siis rääkisime veits sellest, et mis usku keegi on ehk mida keegi usu6petuse tunnis 6ppima hakkab. 6petaja küsis mult, et mis usku ma olen..ma ütlesin, et nagu polegi mingit usku v6inii..(eneseusku olen :)) Aga kuna ma pean selles tunnis osalema, siis ta küsis, et mis usku ma tahaksin olla (mitte et ma neil vahet teeksin ja üldse midagi jagaks sellest teemast), aga lubasin m6elda sellele :)
Siis tekkis väike vaikushetk ja 6ps t6mbas lauasahtlist välja shampuse pudeli ja küsis, et noh, kas tähistame ka vm? :) Tegelt see oli vist lihtsalt mingi nali, kuna jooma me ei hakanud ja vaevalt, et need 6pilased seal karsklased on ja lihtsalt sellest pakkumisest keelduksid.
Tuli vahetund. Pool klassi JOOKSIS klassist välja, et suitsule minna. Teised aga kogunesid mu ümber ja hakkasid küsimustega pommitama mind. Siin siis väike ülevaade nende esimestest küsimustest mulle:
1) Do you smoke? (kas sa suitsetad?)
2) Do you have a boyfriend in Estonia? (kas sul on peika Eestis?)
3) Do you like shopping? (kas sulle meeldib shopata?)
4) Do every estonian women have blond hair and big boobs? (kas k6igil eesti naistel on blondid juuksed ja suured rinnad?)
5) Is english your native language? (kas inglise keel on mu emakeel?)
Ja kui nad kuulsid, et eestlastel on oma keel, siis olid nad üllatunud ja tahtsid, et ma midagi eesti keeles räägiksin. Lobisesin niisama m6ned laused.. JA SEEPEALE NAD KÜSISID:
6) Did you just speak the Spanish language? (kas sa rääkisid just hispaania keelt?)

Uskumatu, kui tobukesed nad siin ikka on, aga nad on armsad. Rääkisime veel pikalt igast asjadest ja siis algas filosoofia tund. 6petaja oli umbes 55-aastane mees. Ta rääkis kogu tunni midagi, aga ma väga ei kuulanud. Ta vaatas kogu see aeg, mil ta rääkis mulle otsa ja ma nägin kurja vaeva, et naeru tagasi hoida. See oli nii naljakas, kui mingi 6petaja sulle silma sisse vaatab ja üritab midagi seletada, teadmata, et ma olen Eestist ja et ma ta jutust midagi ei m6ika. Just nimelt, ta polnud tähele pannud, et ma austerlane pole :)

Meil oli täna vaid 2 tundi ja peale tunde tegid kaks klassi6de mulle veits kooliekskursiooni. Nad on toredad ja juba kutsusid mind endaga shoppama, koos trenni, endale külla jne jne..eks kunagi j6uab. Nad näitasid mulle ära ka kaks kooli k6ige kuumemat/lahedamat/populaarsemat jalkakutti. Nad käivad viimases klassis. Hakkasime siis koos pliksidega rongijaama liikuma, mis asub koolist umbes kilomeetri kaugusel ja siis need samad "lahedad jalkakutid" s6itsid meile autoga k6rvale ja pakkusid, et viivad meid ära. Kuna väljas oli hommikul üsna jahe, siis tundus see täitsa tore m6te olevat ja nii see läkski.. autos rääkisid nad saksa keelt ja ma ainult naeratasin ja noogutasin (ega ma palju ei m6istnud, aga pole hullu). Tegime pliksidega tsau ja p6semusid ning kodus ma olingi.
Ootan homset päeva juba niinii väga. Homme ainult 3 tundi: mata, keemia ja klassijuhatajatund :) tuleb tore päev!
Klassikaaslased nii toredad mul ja pole juba ammu nii palju komplimente korraga saanud. Täitsa meeldib see Austria elu :)

No comments:

Post a Comment