Friday, September 21, 2012

Palvetamine ja tseremoonia koolis

Tänane koolipäev oli pisut erinev ülejäänud päevadest. Nimelt on meie koolis igal aastal kooliaasta alguses üks päev, mil esimest tundi pole ning terve kool koguneb saali ning seal toimub mingi usutseremoonia. Ehk siis täna hommikul leidis see sündmus aset. Religiooni 6petaja oli ehitanud toolidest mingi labürindi ja k6ik läksid matusemuusika saatel hanereas läbi labürindi oma kohtadele. Siis hakkas meie kooli koor laulma mingeid rütmikaid kirikulaule ja see oli päris ilus. Siis ilmusid välja kiriku6petajad. Neid oli mitu, kuna meie koolis on erineva usuga inimesed. Nad h6ljusid aeglaselt läbi labürindi oma keepides ja hakkasid kordamööda oma k6nesid pidama. Vahepeal pidid 6pilased ka midagi kordama, aga sellele ma pihta ei saanud. Ma sattusin kogemata meie labürindi keskele istuma, seega kohe kiriku6petajate vasta ja k6igile nähtavale kohale.. polnud just väga meeldiv. Pealegi direktor istus mul vastas ja naeris mu üle iga kord kui me "meie isa palvet" pidime lugema v6i mingeid usuluuletusi ette kandma. Järsult t6usid k6ik püsti ja hakkasid siis kooris mingit aeglast imelikku salmi lugema. T6usin siis ka püsti ja seisin seal nagu tola. Direktor vaatas mulle jälle otsa ja naeratas ja ma ei suutnud naeru tagasi hoida :) see üritus oli ikka nii veider :) Siis k6ik istusid jälle oma kohtadele ja koor laulis midagi. Peale seda palvetasime veel ja siis t6usis direktor püsti ja hakkas k6ne pidama. JA pampampampammmm... ta k6ne rääkis minust.. Ma ei tea, miks tal oli vaja just sel tseremoonial püsti karata ja hakata kogu koolile rääkima kes ma olen ja kust ma tulen ja kui tore, et ma ikka nende koolis olen. Istusin siis seal keskel ja k6igi pilgud olid minule pööratud.. naljakas oli..
Sellega ka tseremoonia l6pes. L6ppkokkuv6ttes oli see väga ilus ja meie koor laulab ikka superhästi. Rohkem meil mingeid usulisi üritusi koolis pole, see on iga aasta ainuke ja rohkem nagu traditsioon. Elas üle.. mulle meeldis, see oli midagi uut ja mul oli hea meel seda kogeda.
Peale seda jätkusid tunnid ja mul oli neid täna vaid 3, seega varakult kodus ja varsti trenni.

Täna sain ka oma transpordikaardi kätte, nüüd saan tasuta kooli ja tagasi s6ita. Win!

Homme lähen suurde linna klassi6ele külla, tuleb tore päev. Mulle tehakse linnaekskursioon, saan shoppama ja siis läheme itaalia restorani sööma. See restoran on väga eriline siin, seal kogu menüü itaalia keeles ja kelnerid räägivad ka itaalia keelt ainult. 6nneks mu klassi6de oskab seda :) Ja lahe on see, et tüdruku nimi on Lisa ja ta ema nimi on Marie, milline kokkusattumus :)

Ja täna on Carola sünnipäev, niiet palju palju 6nne talle!

Baba!

No comments:

Post a Comment